söndag 12 oktober 2008

Söndag

Shit vad denna veckan har gått fort, är liksom
redan söndag idag.. Hmm jaja.
Lotta kom hem igår från Italien så nu är jag
inte hundvakt åt Leah längre och det känns konstigt
att hon inte är här längre;P

Annars då?
Vart hos Sara i fredags och hade lite fredagsmys med
tjejerna:) Kollade på Idol och käkade pizza;P
De vart riktigt kul, skrattade så mycket att jag
hade ont i magen. Kan berätta de att man kan ha väldigt
kul åt en pizzeria;) hahaha.

Igår så vart jag med Fridolf och Lotta. Lotta visade lite
vad hon hade köpt i Italien och så och sen senare
på kvällen körde vi Singstar:P Alltid lika skoj:)

Hmm pratade med K häromdagen med. Vart ett tag sedan
jag hörde något från honom så de vart trevligt:)
Blev en del prat om gamla minnen och massa skratt.
Du är skyldig mej en blå fisk;)
Idag så blir det ganska lugnt, ska iväg till Ola sen
och fika. Sedan tror jag att jag håller på till tvn;P haha.
Köss!

Inga kommentarer: