lördag 25 oktober 2008

Något är knas

Något är knas med min dator.
Det tar ungefär 40 år för en internetsida att öppnas
och msn de funkar lite när de vill. Blir galen på sånt!
Sjukt egentligen hur handikappad man kan bli utan dator,
iaf för mej då jag knappt kan kolla min mail som jag är
lika beroende av att kolla som jag är av cigaretter:P typ, haha.

Vart i Ullared med Elin i torsdags och de vart mys:)
Men konstigt att vi alltid ska råka ut för grejer när vi är
ute på små roadtrips;P För det första så hade hennes värme
grej pajjat i bilen, så de vart ju svinkallt i bilen när vi åkte
ner och sedan körde vi fel två gånger:P haha.
Träffade på telefonkillar utanför också, att Elin alltid dras
till dom;P haha. Och på vägen hem så skickade vi önskelåtar
till Mix megapol^^
Hittade lite smått och gått iaf, köpte mej faktiskt en klocka:O
Så nu håller jag på och vänjer mej vid den:P haha.
Tack iaf för en mysdag:)

Idag då, har vart hundvakt åt Leah idag, hon är för
söt den hunden:) Och sedan blev det mys framför tvn,
buuuuuuu för att Loulou åkte ut ur idol :( Hon vart
ju min favvis!

Imorron blir det fest för hela slanten! yey:D
Ska försöka hinna färga mitt hår och hitta en
ny party klänningen innan kvällen också hade jag tänkt:P

Nee nu blir de sängen för min del.
Köss!

Inga kommentarer: