måndag 13 oktober 2008

Arbetsförmedlingen

Yees där har jag vart två gånger idag så de känns
nästan som att jag är stammis där:P haha.
Vart först där och träffade min handledare, han verkade vara
en skön prick:P och sedan vart jag där på ett informationsmöte.
Satt vid värsta snyggingen, mums;) haha men tyvärr så
hade han en ring på sitt finger:P

Just nu så sitter jag i min brors lägenhet, med datan i knät
och en katt som försöker att jaga mina fingrar medans jag håller
på och skriver:P haha så de är inte lätt^^ Han är nämligen utomlands en vecka
så jag fick bo i hans lägenhet och ta hand om katten och lite så:P
Så de är nice:)
Fick ett meddelande av han i morses med
"...Vill du ha lite partaj t helgen är d lugnt. Bara å ta för er från barskået:)"
Min bror är allt bra snäll han:)<3 Så om det någon som vill supa i helgen är det bara till att komma hit;) haha.

Nee nu ska jag kika lite på tvn och sedan vänta
på Fridolf som ska komma hit:) Köss!

Inga kommentarer: