söndag 26 oktober 2008

6=2

Jävlar vilken kväll de blev igår:D
Även om man kanske hade velat slippa
vissa av sakerna som hände så vart de ändå
en av de bästa kvällarna på länge:)

Började först kvällen hos Martina. Där jag, Martina
och Daniela satt och pratade en massa gamla minnen
medans vi väntade på Therese.
Och nu hon väl kom så drog vi in till Sara där hon och
Cicci va. Hade riktigt kul där och de blev hur många skratt
och minnen som helst.
Jag och Martina satt mest och pratade om den tiden då
vi umgicks ingefär dag och natt. Det är synd att vi inte
umgås så mycket längre gumman, för vi hade verkligen
kul ihop:) Tycker vi får ta och umgås mer:)

Efter en massa baccardi apple och lite cider ringde vi
taxi och drog till stationen. Vi fick den snygga chaffisen;) haha.
Och när Rihanna - disturbia kom på radion bad vi han
att höja som faan och alla i bilen och vrålar med för full hals:P haha.

Vart en aningen tidiga så fick ju spendera en stund på stationen,
men de gjorde inget. Vi hittade på saker för att roa oss:P haha.
Sedan blev de Vatra och där vart de full gång. Och även
om kvällen kanske inte riktigt blev som vi hade tänkt oss
så hade jag ändå hur kul som helst.

De roligaste vart nästan när vi skulle åka hem. Vi vart sex stycken
som började att festa ihop men de vart bara jag och Daniela som åkte
med bussen hem:P haha.
Och Thereses mamma som vart snäll och hämtade oss i stan på natten,
Tack Annelie:)

Bilder från kvällen kommer upp någon gång under veckan
på bilddagboken för den som vill veta;P

Nee nu ska jag ta och lägga mej i soffan och
kolla på Gossip Girl:)
Köss!

Inga kommentarer: