lördag 23 augusti 2008

Inte många timmar kvar:D

Sådär nu vart allt färdig packat förutom tandborsten
ungefär. Hatar verkligen att packa så de är skönt att de
är klart:P Så nu sitter jag här och dricker lite cola och lyssnar
på Backyard Babies, kan de bli bättre? NEJ:D

Hade förresten en helt sjuk dröm om min och Therese´s resa
till Rhodos härom natten. Det vart inte bara hon och jag längre
som åkte utan Sara, Martina, Daniela och Blondinbella vart med.
Hahahaha! och jag fick vara den som delade rum med blondinbella
och helt plötsligt vart vårat hotellrum vårat fikarum på jobbet.
Hahaha! Blev nästan lite rädd där ett tag när jag vaknade ifall
den hade vart sann, men som tur va så va den inte de:P

Nee om man kanske skulle ta och kolla på en film och sova några
timmar kanske innan det är dags att åka till Landvetter...
Hmm är egentligen inte trött men kommer säkert att somna
ändå^^

I`m Judas but I like it.
And Jesus but I doubt it.

Inga kommentarer: