onsdag 13 augusti 2008

Förkylning håll dej borta!

Uuusch, tror att jag håller på att bli sjuk vilket
jag verkligen inte vill... Buu på de! Har typ
legat och hostat hela natten, rösten försvinner
ibland så att de låter som att jag har hamnat i
målbrottet ungefär och sen typ dör jag av värmeslag!
Har så satans jävla varmt överallt att det känns som att jag
sitter i en bastu! Baah!

Så vart nere i affären förut och köpte mej lite glass som jag
tänte smaska i mej om en stund framför en film. Kan dock inte
riktigt bestämma vilken, Juno eller Cloverfield?
Kikade på Alvin & Gänget igår och blev helt kär. Det är den
sötaste filmen som jag sett:D Och ungefär halvägs in i filmen
kom jag på att jag och Nathalie alltid brukade titta på den
tecknade Chipmunks när vi vart små, haha:D

Har precis kommit hem från en liten promenad med Fridolf
och det vart otroligt skönt ute men eftersom jag typ är
sjuk så gick jag i kofta medans Fridolf gick med jacka och ändå
trodde jag att jag skulle dö av värme.. hmm.

Fick även hem Backyard Babies skivan idag, yey:D
Och förhoppningsvis får jag hem min nya bikini i veckan
också. Nu är de faan inte långt kvar tills vi åker:D wiiiiie!:D:D
Kanske ska ta och börja skriva en packningslista i veckan eller
är det lite för tidigt fortfarande?;P Vill liksom åka nu nu nu nu! :D

Nee nu får det nog bli lite glass och film:)
Köss

Inga kommentarer: