måndag 18 augusti 2008

Redan uttråkad

Min första dag som arbetslös och jag känner mej
redan uttråkad! Hur faan ska de bli sen då
om jag inte får tag på nått jobb? Kommer ju att krypa
på väggarna här hemma.. baaah!

Har iaf umgåtts med Zarah idag:)
Fick kika på hennes och Robins nya brum brum.
Den va nice:D
Vi drack kaffe och tjötade en massa skit, sedan gick vi
på promenad med vovven och avslutade med lite yatzy:P
De vart en mys dag:)<3
Och jusste vi beställde biljetterna till Backyard Babies med, yey:D

Just ni sitter jag med min packningslista och försöker klura
ut om det är något som jag har glömt. Kan inte komma
något just nu men det har jag säkert gjort^^
Funderar nästan på om jag ska gå och städa. Mitt rum skulle
verkligen behöva de och sedan är jag ganska rastlös:P haha

På söndag bär det äntligen av!:D

Inga kommentarer: