söndag 10 augusti 2008

Lördagsmys :)

Igår blev de lördagsmys med Elin och Zarah:)
Vi lagade tacos och åt tills vi nästan sprack^^
Sedan satt vi och spelade spel men hamnade till
slut på balkongen där det blev en djup diskussion. Men
efter två timmar och ett paket cigaretter blev de
väldigt kallt så vi drog in och spelade plump:)
Det var hur som helst en riktigt trevligt kväll:)

Idag är det bara två veckor kvar till vi åker till Rhodos:)
Yey!:D just nu så längtar jag dit så jag vet inte vad. Kommer
bli så grymt skönt att bara komma bort och jag och Teles kommer
ha de den bästa veckan där nere<3
Som Therese uttryckte de:
världens bästa cajjo med världens bästa teles kan ju inte
bli något annat än världens bästa vecka <3

Egentligen så bryr jag mej inte, tror jag iaf, men ändå så högg
de till i mej när jag läste de orden.. Och tankarna de bara flög iväg
och huvudet fylldes med tusen frågor..
En liten del av mej bryr sig nog ändå, men varför kan jag liksom
inte bara låta de vara? Släppa taget.
Det är otroligt länge sedan nu men ändå är det något
som är kvar och påminner mej. Jag vill inte bli påmind, jag vill
att det ska bort, bort, bort. Jag vill begrava de och lägga det i de
förflutna och inte tänka på de mer.
Please go away....

Inga kommentarer: