söndag 17 augusti 2008

8 veckor går fort

Idag gjorde jag min sista dag på jobbet.
Det kändes både skönt men också tråkigt.
Har ju fått mina favoriter där borta som jag kommer
att sakna:) Får väl ta och hälsa på dom sen någon dag.

Om exakt en vecka sitter jag nere på Rhodos med Therese
och gottar mej;) Längtar just nu så jag nästan spricker;P Ska
bli så otroooooligt skönt! Och Therese kommer hit om ungefär
en kvart så ska vi ha lite Rhodos-kväll och kolla tax-free katalogen
och checka av packningslistor och bara drömma oss bort;)
Nästan vecka kommer att bli så otroligt mys!<3

Imorron blir det till att träffa Zarah:) Snacka lite skit och kanske
boka biljetterna, vilket vi borde ha gjort för ett tag sedan;P
Men sedan måste jag också städa mitt rum, ser för jävligt ut
rent ut sagt och sedan kolla lite vad som behöver tvättas inför
Rhodos:) Även kanske kila över till Fridolf och låna resväska:P
Hmm de är mer än vad man tror som man måste tänka på
när man ska resa utomland;P haha.

Nee nu blir det en liten rökis innan Teles kommer:)
Köss!

Inga kommentarer: