onsdag 20 augusti 2008

Städmani?

Jag har kommit på att när jag är väldigt uttråkad
så börjar jag att städa:P
Igår städade jag rummet och gaderoben, idag blev
det kylskåpet:P haha.
Slängade en massa burkar och verkligen skurade ur
det och det va inte så trevligt ska jag säga:P
Sedan rensat ut alla tidningar ur tidningshögen och slängt,
hängt upp tvätt och diskat. Vad kommer jag att få städmani på imorron tro:P
Men mamma vart ju glad när hon kom hem iaf;P

Vart inne på arbetsförmedlingen förut också. Hittade verkligen
inget som passade. Man skulle ha körkort på ungefär 90% av jobben
så de sket sej ganska bra, känns som att jag borde ta tag i
mitt körkort nu, eller så va de lärare,rektorer och sjuksköteskor som
fanns att välja bland.. Jippie, eller inte.

Nee ska ta och skicka in en ansökan till Kinnarps iaf, nått litet
jobb borde dom ha på den stora fabriken:P och sedan till mitt
fadderföretag som jag hade i tre år. Så får jag håll utkik på arbetsförmedlingen
varje dag om de kommer upp nått och även lägga in mitt cv där.
Så kan jag iaf hoppas på att de dyker upp nått jobb snart.

a second one?;)
Köss!

Inga kommentarer: