fredag 1 augusti 2008

Fredag

Är otroligt seg idag, så får se vad kvällen bjuder på:)
Är gött att det har vart så fint väder nu i
ett par dagar så att man har kunnat bättra på brännan
så man inte ser ut som en blekfis när man kommer till
Rhodos^^ På söndag är det tre veckor kvar!:D kommer
bli så jävla skönt att komma bort.

Har bara två veckor kvar att jobba nu och det känns både
skönt och jobbigt, kommer ju sakna alla mysiga gamlingar där;P
Men jag kan ju alltid hoppas på att jag kanske får förlängt vikariat
eller iaf så att jag kan stå på inringning.

Har blivit helt förälskad i gladiatorsandaler, dom är ju hur snygga som helst!
Hittade ett par som jag ville ha, men dom vart utsålda i typ varenda stad.
Sedan hittade jag ett par andra som påminde om dom, men då fanns
de svarta som jag vill ha, bara i storlekarna 41 och 42, baaaah!
Men sedan när jag tittade på de bruna så vart de inte så fula^^
Så dom SKA jag beställa och förhoppningsvis kunna ha med
dom till Rhodos;)

Hade ett väldigt intressant samtal igår. haha;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller vad jag ska
göra. Men det lutar åt att bara tuta och köra;) Det
finns ju liksom ingenting att förlora, så vi får väl se vad som
händer under veckan;)

Hepp happ, nu blir det duschen för min del.
Kössköss

Inga kommentarer: