torsdag 7 augusti 2008

Torsdag

Är det idag ja, min lediga dag:)
Men självklart ringde de från jobbet vilket
inte känns ett dugg förvånande när jag är ledig.
De vart en som ville byta sitt morronpass mot mitt
kvällspass (för att hon inte ville jobba morronen) men
icke sa nicke;P

Vad händer i helgen för min del?
Jo de blir jobb för hela slanten tyvärr, men
det blir bra med pengar:)
Det är en tant som är jätte sjuk just nu på jobbet
och är typ nära att gå bort när som helst nu, så de
känns ju lite sådär att gå till jobbet nu i helgen. Om
hon dör när jag är hos hennes eller när jag kommer in
till henne kommer jag ju skita på mej! Guud va läskigt
fast också sorligt för hon är en as go liten tant:) Jaja, vi märker
väl hur det kommer att bli i helgen..

Idag har jag klickat hem Backyard Babies nya skiva:) yey!
Den kommer inte ut förrän den 13 men då kommer jag
att få den direkt i brevlådan:) hehe. Jag och Zarah kanske
borde ta och beställa biljetter till dem och Takida när de
spelar i Huskvarna med.. Hmm får nog ta mej ett snacka
med Zarah:) Och sedan klickade jag även hem en ny bikiniöverdel,
har letat efter en ett tag nu och hittade en som jag ville ha på La Redoute,
sicken lycka;) haha.

hepp happ nu är jag röksugen
bajbaj puddingar

Inga kommentarer: