måndag 11 augusti 2008

Måndag

Känns rätt skönt att vara ledig idag efter att ha jobbat
hela helgen. Nu har jag bara en vecka kvar att jobba..
Shit vad 8 veckor har gått snabbt! Kommer bli
ganska skönt fast ändå kommer det att kännas
konstigt och kommer faktiskt sakna alla tanter
och gubbar:P

Men imorron så blir det till att dra till jobbet igen och då
kommer pain-in-the-as-tanten tillbaka också. Baaah
blir trött bara att vara i närheten av henne. Men
som tur är så är hon bara på min avdelning en gång i veckan.

På onsdag så kommer jag att få hem Backyard Babies nya skiva
med! yey:D och förhoppningsvis kommer min bikini att komma
i veckan också.
Är även Rix FM festival på onsdag men har inte riktigt bestämt
mej än om jag ska gå, beror lite på vädret också. Inte så
kul att stå där om de spöregnar liksom.

Nee nu ska jag kila iväg och lata mej och ligga i sängen
och kolla på Alvin & Gänget:D
Köss!

Inga kommentarer: