söndag 3 augusti 2008

London, Baby! :)

I helgen blev det lite shoppingturer:)
Först drog jag till Skövde med Zarah,
de vart riktigt mys:) Hittade lite smått och gått
att ha med till Rhodos, men dock inga gladiatorsandaler:/
Får helt enkelt ta och beställa från nätet:)

Och idag så har jag vart med Elin på Lager 157, vart
också riktigt mys:) Så helgens shoppning har blivit:
Ett par leggnings
Ett par byxor
Två linnen
Två T-shirtar
Och en klänning/tunika

Sedan efter att vi kom hem från Lager så satte vi oss och
kollade runt på lite resor till London, fuckers vad billigt
det är! Tänkte dra dit och leta jobb annars om vi inte
hittar nått så blir det iaf en trevlig liten tripp dit:)
Så i slutet av September drar jag och Elin till London. Yey:)

Är hur trött som helst just nu! Borde inte folk fatta att man ligger och
sover halv sex en söndagmorron? baaaaah!
De får bli till att ta en dusch nu så jag vaknar till lite.
Och imorron blir det att dra till jobbet igen, känns segt att
gå dit nu när man har vart ledig i fyra dagar:P
Men det har bara två veckor kvar att jobba nu så jag tror att jag står ut:)

London here we come! ;)

Inga kommentarer: