fredag 30 maj 2008

Avklarat

Idag hade jag min absolut sista lektion, eller
de vart väl egentligen inte så mycket till
lektion men ändå :)

Började dagen med att åka till mitt fadderföretag där
jag tänkte lämna av en blomma, men de vart iväg
på lunch så fick ställa den på trappan med en liten lapp.

Sedan bar det av till skolan där jag sökte upp min
filosofi-lärare för att lämna tillbaka en bok och för
att få reda på att jag fick mvg i den kursen, göttans:)

Sedan gick jag till idrotten och lämnade mitt intyg på
att jag gjorde livräddning igår. Så nu är jag g i den kursen iaf.

Efter de gick jag till min absolut sista lektion.
Vi skulle diskutera våran sista uppgift, få reda på
betyg och fika lite, vi vart dock bara sju stycken:P
Och eftersom de vart så fint väder så tog vi
det ute i solen. Måste säga att de vart riktigt mys:)

När jag sen kom hem vart jag tvungen att lägga mej,
vart typ helt slut även fast jag knappt hade gjort nått.
Buu hatar att ha feber.. Men nu känns det iaf som att de
börjar att gå över lite, så får hoppas på de mesta:)

Ne nu ska jag sätta mig på balkongen och fortsätta
att läsa min braiga bok och smaska på lite choklad;) mumma.

Inga kommentarer: