måndag 26 maj 2008

Måndag

Började med att åka in till min 8-lektion
som bara varade i tjugo minuter eftersom
man fick jobba med sitt arbete, kul att min
nästa lektion började halv tolv, NEJ!
Så jag och Zarah drog hem till mej och började
på vårt arbete, eller vi kollade på filmen som
vi skulle analysera;) Sedan tog vi oss en kopp kaffe
och satte oss i solen:)

Sedan vart de historia, gjorde lite smådetaljer på mitt
arbete och skickade in de till läraren så nu är de borta
ur min skalle.

Drog iväg till Lilian och fick reda på lite betyg, tre mvg:n
kändes ganska bra:) Drog till matsalen och käkade lite,
då kom en pissblöt Blerina in efter ett vattenkrig;)
Utanför matsalen vart de några som hade laddat upp
med singstar så där stod folk och sjöng för full hals^^

Sedan satt vi i gräset och pratade om vilka man skulle
ge rosor osv. Nu är det verkligen nära och det känns
helt sjukt fast ändå otroligt skönt:)

Nee nu ska jag göra mej en stor kopp kaffe och sätta mej
i solen och vänta på mami:)

Inga kommentarer: