torsdag 8 maj 2008

Yes I´m wierd

Sitter här och funderar på om jag ska kila iväg och sova
eller inte när en viss person loggar in på msn
när tankarna och känslorna börjar bubbla.

Hur kan man egentligen ändra uppfattning om en människa så fort?
Från att tycka att personen är den sötaste och mest finaste människan
som finns till att nästan bli äcklad så fort man ser den?
Och nästan ställa sej tanken "Hur kunde jag göra så?"
Eller har man kanske alltid tyckt att den personen var äcklig och att
man bara låtsades att den var något alldeles extra?
Eller tycker man fortfarande att personen i fråga är den
sötaste och finaste och låtsas att den är äcklig? Bara för att den är försvunnen?

Kan ofta få sånna känslor/tankar när jag ser en person som jag har
gjort nått med (Jaa, jag vet de lät dumt, men förstå vad jag menar)
att jag liksom blir äcklad och vill nästan vill åka bakåt i tiden för att få de ogjort

Ja jag vet, jag är konstig

Inga kommentarer: