onsdag 14 maj 2008

Studiedag

Va riktigt skönt att vara ledig idag.
Jag hade tänkt att jag skulle plugga hela
dagen idag så att jag kanske kunde bli klar
med alla mina inlämningar någon gång. Men blev de så? Neej!
Zarah kom ut och vi tog en liten promenad och sedan fastnade
vi sittandes ute. Vilket vart betydligt trevligare än att plugga.
Men jag har iaf börjat med småföretagande, fast nu fattar jag inte
hur jag ska göra. Igen. Har även börjat lite smått på historian.
Men jag har ingen som helst motivation till att göra någonting, så
de kommer nog sluta med att jag sitter med de dagen innan
och försöker att få ihop ett bra arbete...
Är ledig imorron med så får försöka att plugga lite då och iaf
försöka att bli klar med nått..

Håller på att bli sjuk med, eller rättare sagt jag är sjuk.
Känns som att jag hostar sönder mina lungor, näsan rinner
som en fontän och rösten försvinner ibland.
Uuusch jag har verkligen inte tid med att vara sjuk!
Någon gör mej frisk nu!

Måste erkänna att de kommer bli jävligt skönt

Inga kommentarer: