torsdag 29 maj 2008

Bu och Blä

Har nästan inte sovit nått i natt så är hur trött som
helst just nu. Dels för att mina sömnproblem har kommit
tillbaka och dels för att jag har legat och hostat sönder
min lungor hela natten. Fuckers, jag får inte bli sjuk
nu! Så de blir till att kurera sig hela helgen så att
man är frisk nästa vecka. Idag är det exakt en vecka btw:D

Höll på att försova mig imorses med, när klockan ringde
trodde jag att jag tryckte på znooze men måste ha stängt av
klockan för vaknade 10.22 och fick bråttom eftersom
min buss gick 10.43. Så de vart snabbt upp att klä på sig och
slänga i grejerna i en väska och springa till bussen.
Jag och Elin skulle iväg och simma, nu så har jag tagit igen
min idrott, så jag slipper ha ig i de(A) ^^

Har även vart en sväng på jobbet idag och fått en massa
information och grejer inför sommaren. Precis hemkommen
därifrån och känner att jag skulle kunna gå och lägga mig
nu för att jag är så trött. Men då kommer jag väl att
vakna vid fyra eller något imorron och vara hur pigg som
helst, så jag får försöka att hålla mig vaken^^

Ska kila iväg nu och dricka något varmt så att min hals
kanske mår bättre. Min hals är helt bu och mina lungor
känns sönderhostade så dom är helt blä.

Bu och blä

Inga kommentarer: