tisdag 13 maj 2008

Plugghäst?

Känns som att jag så mycket att göra att jag inte
ens vet vart jag ska börja nånstans.. Men har iaf
börjat på småföretagande men nu har jag kört fast!
Får se om min mami kanske fattar hur jag ska skriva;P haha.
Så tog en liten paus genom att skriva lite här och
då blir Fridolf glad med;) haha.

Skönt att man är ledig imorron, kanske jag få någon/några
inlämningar gjorda iaf. Så jag hoppas nästan att de är dåligt
väder så jag slipper ha dåligt samvete för att jag sitter inne
och pluggar:P haha.
Känns som att jag kommer sitta klistrad vid den här datan i ett par
dagar med huvudet i böckerna för att jag någonsin kommer att bli klar...=/

Har räknat ut att jag har ungefär 6 skoldagar kvar i skolan:D
Om man räknar bort fredagar då jag bara har en lektion^^
Vilket känns riktigt skönt fast ändå helt skruvat!
Men jag är inte den som klagar!:D haha.

Bara för de ska jag kila iväg och kolla på Ugly Betty ;)

I don´t get it

Inga kommentarer: