tisdag 27 maj 2008

9 dagar :)

Nu är de faan inte långt kvar:D
9 dagar för att vara exakt:)

Vart väldigt mycket vatten i skolan idag^^
Både ute och inne, klarade mig som tur va.
Sitter och käkar i matsalen när någon kastar in
en hink med vatten och såpa så det typ forsar över
halva matsalen, caféterian vart de blött, bland
skåp vart de blött och de luktade såpa i heeeela
skolan:P Och att några hade haft skoj att plasta

in bilar i glapack:D haha.

Det är sånt här som är kul:D så länge jag slipper
få vatten på mej;) haha.

Ska sätta mej och skriva på filosofin nu, ska bara försöka
hitta någon att skriva om. Sedan är det bara psykologin kvar,
vilket jag och Zarah skulle ha skrivit idag men vi sket i de
och kör på improvisera muntligt på fredag ist^^
Satt ute i solen och käkade jordgubbar och glass, mumma:)
Och självklart brände jag mej men bara på ena axeln;P haha.

Igår vart de årets första bilbingo med:D
Jaa jag vet, typ pensionärsspel, men de är för jävla skoj;)
Jag, mami och Fridolf drog iväg och hade det dundermys:)

För att citera Fridolf
Bilbingo för 4 av 5 toasters, kanonkul (Y)


Zarah´s fiiiina bil;)

Inga kommentarer: