måndag 12 maj 2008

Upp över öronen

Idag vart det skola igen, var verkligen inte alls peppad.
Kändes jobbigt att gå tillbaka bara för att jag inte
har vart där på en och en halv vecka..

Vi avslutade iaf UF idag så nu är man 1000:- rikare
och är det någon som vill ha kosttillskott från Hela Pharma
så är det bara att säga till;) haha.
Sitter här nu och försöker skriva en liten kommentar om
hela året som har gått, så är vår årsredovisningen äntligen klar sen!

24, det är bara 24 dagar kvar i skolan och sedan är det student, wiiehoo:D
Men har typ tusen saker att göra innan dess så vet liksom inte
när jag ska hinna göra klart allt...
-Skriva klart en rapport om mitt fadderföretag
-Besöka mitt fadderföretag och ställa frågor och sedan skriva en rapport om de
-Skriva en inlämning om Andra världkriget
-Skriva en inlämning om en filosof
-Analyser en film inom socialpsykologi
-Plugga till prov

Fattar inte hur jag ska hinna med allt detta inom loppet av två veckor.
Baaaah kommer typ dö! Eller iaf sitta klistrad med böcker i högsta hugg.
Kände att jag behövde ta en liten paus i allt skrivande
men nu är det bäst att jag fortsätter om jag ska hinna med allt
jag måste göra.

Guppie

Inga kommentarer: