fredag 16 maj 2008

Jönköping

Dagen började ganska soft med att jag åkte till
mitt fadderföretag och ställde lite frågor till
min marknadsföringsinlämning. Gick riktigt
bra och dom är alltid så söta där:) Sedan drog jag till skolan
och va med Fridolf en stund och sedan vart de dags för
min enda lektion under den dagen, psykologi. Den är
otroooligt seg nu när vi har den där praktikanten, i don´t like.

Sen skulle jag, mami, Anna och Zarah dra till Jönköping
så att jag kunde hitta en studentklänning och de gjorde jag
så nu är de klart, yey:)
Bara lite smågrejer kvar som nån snygg bh som inte syns under klänningen
och ett par strumpbyxor så jag slipper visa mina vita fula ben;P haha.

Har kommit igång med historian nu iaf och de känns skönt.
Bara den cpkonstiga småföretagande som jag måste
sitta och skriva på i helgen för att den ska vara inne
på måndag, baaaah!
Så jag vet ju vad jag har att göra i helgen...

Trött Caroline

1 kommentar:

david santos sa...

Guten tag.
Ich liebe diesen blog.
Danke.