torsdag 15 maj 2008

Historia

Sitter här och skriver på ett av alla mina arbeten.
Började med historia och Andra världskriget och tycker att det är riktigt
intressant. Det är helt sjukt egentligen hur en sådan
man som Hitler kunde få så mycket
makt så att han kunde döda så mycket människor på
ett sådant grymt sätt och att inte en enda människa
egentligen lyfte ett finger. Iofs använde han sig av
fusk när det var val men iaf.

Har dock bara kommit halvvägs på mitt arbete
så har inte kommit till själva kriget än, men måste
nog säga att även om Andra världskriget var otroligt
grymt så är detta nog mitt roligaste och intressantaste
arbete jag har gjort.

Om det är någon som är sjukt bra på Historia så
säg till, kan behöva hjälp;)

Goldie tycker att jag förstör min skolgång och har redan
kommit på en löpsedel;P
"BLOGGAR FÖRSTÖR DITT BARNS LIV
Caroline talar ut: 'Det är hemskt'"


Caroline goes plugghäst

Inga kommentarer: