söndag 1 juni 2008

En permanentad pudel?

Tänkte att jag skulle ha lockigt hår på
studenten så fick låna ett par papiljott liknande
grejer av Ida. Tyckte att de såg så fint ut i hennes
hår när de vart lite småvågigt. Men blev det de i
mitt hår? Neej, såg mer ut som en permanentad pudel
i håret. Mamma tyckte så klart att de va jätte fint, ahh
om jag hade vart en 65-åring kanske. Så det är med lockat
hår skippar jag, får nöja mig med att ha fixade naglar ist^^

Fuckers vad det har vart varmt den här helgen.
Igår trodde jag verkligen att jag skulle dö. Att ligga i solen
och ha feber är verkligen inte bra kombination, men vem vill
vara inne när det är så fint väder liksom?
Somnade där i min solstol och när jag vaknade hade jag
fått färg på mina ben:O Brukar typ aldrig få de^^

Vart i stan igår och handlade de sista till studenten så nu
har jag allt klart! Det råkar inte vara någon som har en
liten vit väska btw? Är typ det enda som jag saknar^^

Fyra dagar kvar!

Första resultatet av pudelhåret, mamma trodde de skulle se bättre ut om man satte upp de lite. Men inte då! :P

Inga kommentarer: