onsdag 25 juni 2008

Gamla tider :)

Idag har jag lekt med Zarah:) De va mys.
Vi tog en fika och sedan satt vi på balkongen
och pratade en massa minnen.
Det blev b.la om Hultsfred och hur grymt
sugna vi egentligen är på att åka dit igen!
Det var så jävla roligt och är verkligen ett minne för livet.
Det som dök upp vart b.la Göteborgarna, roligare och trevligare
människor kan man nog inte hitta:)
Zarah´s lilla strul med funktionären som hon fick leva med
resten av veckan:D haha. Dannes brud som bajsade på sig^^
Oscars tält som blev stulet sista natten, myspojken;), de absolut
godaste pommes friten man kunde hitta, allt jävla damm i näsan
och hur vi kunde vara stupfulla typ varje trots att vi inte fick
med oss något att dricka, för att vår man inte dök upp :/
Men de vart nog iaf den roligaste veckan jag vart med om :)

Ett annat gammalt minne som kom på tal vart när vi var på
Liseberg och jag skulle träffa Johan. Den dagen vart det verkligen
bögvarmt och kommer ihåg när vi stod i den där jävla matkön
i säkert en timma mitt i solen och vi trodde att vi skulle dö
av värmeslag!
Och hur vi stod där vid Balder när vi fick syn på Johan och jag
vågade verkligen inte gå fram till honom. Hahahaha! Vet inte
hur länge vi stod där^^ haha.
Men när jag till slut så vågade jag och jag ville åka top spinn men
Zarah ville inte åka den med mej så jag tvingade med Johan, haha
livrädd vart ju den stackarn! ;)
Sedan kom de på tal också hur vi gick och försökte köpa cigaretter av folk.
Zarah bara tvingade fram mej till en massa invandrare hela tiden eftersom
hon tyckte att jag hade "bra hand" med dom! hahah.
Till slut så hittade jag iaf en snubbe som kommer ihåg så väl vad han sa.
-Hej, kan jag få köpa två cigg av dej?
-Nej, jag inte sälja.. Jag ge.
haha. Och den stackars lilla killen som ringde och ringde heeeela dagen
och jag verkligen total dissade honom och hur jag och Zarah sprang iväg när
vi fick syn på honom.. hahahaha. Tyckte synd om honom, lite iaf;)

Vi höll på att skratta ihjäl oss på balkongen av alla minnen som
dök upp i skallen på oss. Och kul har vi verkligen haft ihop och
det har vi fortfarande:)
Zarah är en av de aboslut bästa som finns!<3

Inga kommentarer: