onsdag 25 juni 2008

Onsdag

Är ledig idag så tänkte liksom ahh vad skönt att
kunna sova lääänge. Men inte då, chefen ringde typ
as tidigt, okej klockan vart typ halv tio men ändå^^,
och undrade om jag inte kunde jobba extra åt en
kille. Man tackar ju inte nej till lite mer pengar så ;)
Skänt iaf att de inte vart idag jag behövde hoppa in,
utan fick en delad tur en annan dag. Så då kommer
jag jobba först mellan 7.00-13.00 och sen jobba
15.45-21.15 igen. Kommer att vara helt slut när den
dagen är över känns de som, men de blir bra med pengar^^

Har även betalat anmälningsavgiften på våran resa nu med:)
Yey! Så nu känns de liksom mer som att man är påväg:)
Igår vart de bara två månader kvar tills vi åker, visst
de kanske låter som att de är länge men de kommer att gå så
jävla fort. Så nu är vi snart där:)

De sa även på jobbet igår att de bara vart ett halvår kvar till
jul. Hmm, jaa de är ju bra att veta när det är mitt i sommaren,
även fast de inte märks att de är sommar men iaf^^^

Tanterna på mitt jobb är så söta:)
- När ska du gå hem ikväll?
- Om en liten stund
- Kan inte jag få den stunden?

Hon är en av mina favvistanter:)

Inga kommentarer: