söndag 29 juni 2008

Helgen

Varför ska dagarna gå så jävla fort när man
är ledig för? Nu är liksom hela den här helgen
redan slut.. buhu.

I fredags blev det ganska lugnt, vart typ hela
dötrött när jag kom hem från jobbet så de fick
bli en soft kväll framför tvn:)
Sedan igår vart de meningen att jag skulle på inflyttningsfest
och sedan dra vidare till Vatra, men tyvärr blev Ida sjuk
så de blev inställt men hoppas att de blir någon gång snart:)
Blev att jag stannade hemma istället och vart med "familjen"
på kortkväll:)
Blev mys de med, god mat, god dricka och trevliga människor.
Sedan vart de ju självklart bra att jag gick +100 på kortspelet^^ haha.
Funderade ett tag på att dra till Plantis med Elina, Karro och Fia men
avstod de sen och spelade kort ett tag till istället.
Idag har de vart mest liggande framför tvn och glott på Vänner.
För jävla skoj alltså:) Hade tänkt att jag skulle städa och ha mej
men de orkade jag inte^^^

Har betalat in de sista på resan med så nu är är klart!:D
Nu är de liksom bara till att tuta och köra. Ska bli
underbart!! :D

Nee nu ska jag kika på lite mer vänner för att sedan lägga
mej i tid så jag orkar upp till jobbet imorron^^

Inga kommentarer: