torsdag 19 juni 2008

Torsdag

Varför ska jag vara så trött hela tiden?
Sov till halv ett idag men är ändå
hur trött som helst nu, skulle kunnde lägga
mej och sova i flera timmar. Men de ska jag inte
göra^^

Igår när jag jobbade, vilket vart otroligt segt, så
kom en tants man och hälsade på. Och de vart
så himla söta ihop! Satt där och pussades och höll varann
i handen och gick omkring i huset på små promenader som
hon kallade de. Och dom såg så jävla söta ut!:)
Sedan kom en utav gubbarnas fru på besök med och han
gubben är typ döv och kan inte prata så mycket, men när hans
fru kommer på besök så skiner hela han upp och i ansiktet sitter
ett stort leende som sitter kvar under hela tiden som hon är där.
Så himla söta:)

Så vill jag ha de när jag blir gammal, kanske inte att bo på ett älderboende,
men att man har hittat den där stora kärleken som man efter
flera flera år tillsammans fortfarande är lika kär i och att den man
delat mer än sitt halva liv med fortfarande är den som är
vackrast, underbarast, bäst och finast i ens ögon.

Midsommar imorron.
Har fortfarande inte riktigt bestämt vad jag ska göra..
Men det lutar mot att åka till mina släktingar och vara med
på det tradtionella midsommar firandet som de alltid har,
som jag aldrig vart med på, kanske kan bli mysigt?
Med årets första dopp i Ottingen, massa mat, sprit, lekar,
dans, musik och en helt galen släkt.
Hmm, vi märker i morron vart jag hamnar.

Inga kommentarer: