söndag 15 juni 2008

Söndag

Seriöst de är redan söndag,
vart faan tar alla dagar vägen?

Vart en ganska lugn helg för övrigt.
Va ute och käkade med familjen igår,
de vart mys:) Sedan vart de bara jag och Anna
hemma så vi hade lite lördagsmys med matlagning,
hyrda filmer och godis:)
Sen i morses/förmiddag hade mamma tråkigt så
hon drog med mej på bingo^^ Ja jag vet de är en pensionärsgrej
men tycker ändå de är mysigt, haha;P
Vart faan as nära 10 000:- :O de hade suttit fint nu^^

Ohh jag och Therese har bokat våran resa nu med!:D
Kommer bli så himla skoj och skönt att komma
bort från Sverige ett tag med. Sen så har
man något att se fram emot när man jobbar hela sommaren med:)

Midsommar på fredag med.
Hmm ingen aning om vad jag ska hitta på än,
en massa förslag men vet ej vad jag har lust med...
Få väl se vart man hamnar och med vilka^^

Ian Somerhalder är för övrigt jävligt het! :D

Inga kommentarer: