onsdag 11 juni 2008

Tre år bakåt i tiden

Var på min systers skolavslutning för en stund sedan
och kom på att jag inte har varit i Kinnarpshallen sedan
jag gick ur nian och de är liksom tre år sedan!
Det kändes verkligen som att jag åkt tillbaka i
tiden när jag satt där och fick träffa alla mina gamla
lärare igen. Håkan, Yvonne, Jonas, Hans, Rektorn och alla
andra, saknade faktiskt tillbaka till den tiden när jag gick där.

Alla lärarna vart så skönt flummiga på någotvis, speciellt Håkan;P
och hur otroligt mysigt vi hade de där och hur Jonas och Hans ALLTID
skulle käka pizza när det vart fisk i skolan och ALLTID skulle komma
och visa oss elever de:P haha.
Yvonnes härliga kommentarer på hemkunskapen och mina och Martinas
tappra försök att inte bränna saker hela tiden:D
Hans otroligt dåliga skämt som han själv garvade åt och Jonas
fula men ändå härliga skratt:P

Anna åkte även iväg för ett tag sedan till Tånga för att ha
avslutningsfesten som alla nior alltid har där. Och mamma
är typ dunderorolig!^^
Kommer ihåg våran avslutning där så jävla väl!:D
Kommer ut på fotbollsplanen och hör hur det är någon som
sjunger men kan inte fatta vart de kommer ifrån, så tittar upp
och där sitter R på taket och sjunger för full hals!:D
Eller hur J berättade att hennes mamma hade köpt ut Herrljungacider (0,7)
och att hon vart JÄTTE full! :D hahah.
Och hon visste inte om vi skulle klara av att spela fotboll/kubb för att vi
vart så jääääätte fulla!:D haha. De vart verkligen tider de:D

Träffade på Amanda utanför Kinnarpshallen med!:)<3
Evigheter sedan vi sågs:(
Känner mej helt sentimental nu... men alla minnen bara ramlar över
mig:P Och sitter här och småler för mej själv:)
Tiden på Kinnarpsskolan vart nog den bästa!:)

Håkan!:) Som vart en av mina favoritlärare på Kinnarpsskolan.
Det var bara skinnbyxorna och den rutiga skjortan som fattades för att jag skulle vara tre år bakåt i tiden :)

Inga kommentarer: