fredag 1 oktober 2010

101001

När blev det oktobe liksom? Tycker inte att det vart länge sedan det var juni..

Nu vart dena arbetsveckan slut iaf (eller vecka och vecka vet jag inte om man kan kalla de men, bara jobbat två dagar:P) Men har jobbat på som tusan dessa två dagar iaf, känns dock inte som om pappershögen blir något mindre. Spelar liksom ingen roll hur många ärenden man avslutar så känns de liksom inte som att det händer nått i högen, sjukt frustrerande! Fick jobba två dagar till nästa vecka, fick själv välja vilka dagar som jag ville jobba:P Har jag världens bästa chef eller vad:)

Antar att alla har hört talas om mordet på Elin Krantz. Så sjukt jävla hemskt så de finns liksom inte ord för de. Men alla mina tankar går till familjen Krantz. Även om jag inte känd personen i fråga så blir man liksom ändå berörd över hela saken. Familjen kommer från vår lilla stad Falköping där alla vet vilka alla är, hennes syster jobbar på mitt jobb och hela Falköping är som ett stort sorgmoln känns de som. Har vart lite nedstämd stämning på jobbet och det är helt förståligt! Men kan ändå inte riktigt smälta in de hela, detta är liksom ingenting som man tror händer i Sverige och absolut inte någon som ändå är så pass nära. Ne, usch det har varit en hemsk vecka och tror nog inte riktigt att man kan sätta ord på detta...

Hursomhelst så rullar vardagen på för de.. Imorron så är det inflyttningsfest hos bror och Therese och helgens överraskning: Emma är hemma!!!:D Emma, du räddade min helg;) Så imorron blir det paaarty för hela slanten, är på som faan just nu:P hahah.

Cv)

Inga kommentarer: