onsdag 13 oktober 2010

101012

Klockan är nu 00.17 och jag är inte ett dugg trött, borde egentligen sova så att jag inte sover bort hela dagen imorron och klarar att komma upp till jobbet på torsdag. Men vem behöver sömn?:P haha.

Idag har jag iaf hållt på med min dräkt till maskeraden. Håller på och kämpar med den jävla symaskinen men den vill inte göra som jag vill! Blir galen på den så jag la ner de arbetet för idag, får hoppas att den gillar mig lite mer imorron:P Motionerat på cykeln också, börjar få in detta som rutin nu, bra skit:P Snackat en massa skit med Fridolf har jag gjort idag också. Den lilla sötbollen är så nervös inför sitt nattfrämmande som ska komma på torsdag;) Kommer att gå fiiin fint Fridolf, de känner jag på mig!:D

Hepp happ, om man skulle ta och gå vidare med lotterna;) Ska försöka sysselsätta mig med något så att jag kanske blir trött och har en möjlighet till att somna^^

Cv)

Inga kommentarer: