fredag 22 oktober 2010

101022

Okej, idag är jag sämre än igår.. Va faan, kan man aldrig bli frisk?! Nu är det liksom inte bara hosta och halsont längre utan lägg till feber, huvudvärk och en ordentlig snuva också. Helvete liksom, finns det något tråkigare än att ligga sjuk? hmm nej.. Får trösta mig med att lyssna på Jay senare under kvällen iaf;P

Annars då, fick höra att chefen hade dåligt samvete för att jag hoppade in och jobbade i onsdag. Vilket hon absolut INTE behöver ha, det vart ju jag själv som sa att jag kunde jobba:) För övrigt så fick jag jobba hur mycket jag ville nästa vecka, yey:) Hoppas bara att jag kan bli en aning frisk iaf så att jag kan jobba när jag väl får liksom^^ Och fredag är det Linköping som gäller för hela slanten!:D Längtar ju sönder mig eller nått till fredag!:D

Cv)

Inga kommentarer: