tisdag 5 oktober 2010

101005

Usch, det är först nu som jag har återhämtat mig efter helgen känns de som:P haha. Vart inflyttningsfest hos Ola och Therese, och fest blev det verkligen;P Började kvällen hemma hos dem i lägenheten, blev mat, maaaaassa dricka, tjöt cigg och skratt. Sedan drog vi vidare till Dagny´s på vägen blev det lite mer dricka, sen blev det dans, Hoffmaestro och lite mer dricka. På vingliga ben gick hem till Ola och Therese igen då mami skulle hämta mig och Persson där, Therese tyckte då att hon lät som en brunstig barbie (?!) haha, hon är för söt den där:) När man vaknade dagen efter mådde man ju som man förtjänade men det vart så jäkla kul så det var de lätt värt!:D Tack alla som gjorde lördagen var den var, helt jävla bäst!:)

Jag och Zarah skulle ju ha fixat med maskeradkläderna igår men blev ändrade planer så får ordna med de imorron stället. Nu är det inte långt kvar, kommer bli skitkul tror jag:) Vad har jag hittat på idag då? Hmm, vart ute med vovven, vart nere i affären, tvättat, fixat med disken och tränat på motionscykeln i 30 min. En ganska bra dag ändå tycker jag:P

Imorron så ska jag iaf träffa Zarah och då går ju dagen lite fortare när man inte är ensam, sen blir det jobb på torsdag och fredag och sen är det helg igen:P haha.

Cv)

Inga kommentarer: