söndag 24 oktober 2010

101024

Idag är det bara två månader kvar till julafton:) För en gångs skull så längtar jag som tusan till jul. Längtar att få köpa alla julklappar, julpynta, sätta upp adventsljusstakar, baka pepparkakor och julgodis, pynta julgranen och allt de där som hör till. Massa mys ju:)

Annars då, joo jag ligger fortfarande hemma och är mega förkyld. Den jävla förkylningen vill inte ge med sig! Nu har jag typ gått så här i en vecka och det blir inte bättre någonstans så imorron ska jag ringa till vårdcentralen och hoppas på att de kan ge mig nått så att jag blir av med den här skiten! Så imorron blir det inget jobb för mig iaf.. Så typiskt att man blir sjuk nu när man väl får jobba, blir galen på de! Börjar bli ganska galen på att bara vara här hemma med, men orkar ju liksom inte göra någonting heller.. baaah! Gör mig frisk någon!!

På fredag SKA jag vara frisk iaf har jag bestämt, måste ju kunna åka till Linköping:) ne nu ska jag ta och vänta på att Gossip girl börjar (är iofs 1 timma kvar men man måste ju ha något att se fram emot när man är sjuk:P haha)

Cv)

Inga kommentarer: