onsdag 20 oktober 2010

101020

Åhh varför är det alltid så typiskt att när man väl får jobba blir man sjuk?! Så jävla irriterande! Sitter här och typ hostar sönder allt som går att hosta sönder känns de som... Skulle ju ha jobbat kväll för min mamma idag som också är sjuk, men kände att jag inte kommer att orka att sitta och jobba från 11.15 till 20.00 så ringde och pratade med min chef om det vart okej att jag kom senare så att jag iaf tog kvällen (någon måste ju ta den och känns taskigt att låta de andra som redan jobbat hela dagen jobba över till 20.00) Vilket vart okej för chefen så länge jag inte hade feber, så ska dra till jobbet vid 16.00 och jobba till 20.00 istället. Det tror jag allt att jag ska klara, får ta i mig ett par klunkar cocillana så ska de nog gå bra..

Pratade med söt-Emma igå också, den 29:e drar vi till Linköping, wiho!:D Vart alldeles för länge sedan som vi vart där så de är faan dags nu! Vi konstaterad att det nog är halloween den helgen också så då vart vi ännu mer taggade;P haha. Kommer bli en massa skoj<3

Nej, nu ska jag ta och lägga mig och vila lite så att jag kommer orka med mitt långa arbetspass i eftermiddag.

Cv)

Inga kommentarer: