söndag 10 oktober 2010

101010

Söndag idag och denna söndagen har jag typ inte gjort ett skit. Har iofs inte gjort så mycket denna helgen överhuvudtaget och det har vart skit skönt!

Fredags vart de jobb sedan drog jag hem och satt på motionscykeln i 40 minuter. Ola och Therese kom hit på fredagsmys, som bestod av mat och Idol. Mysmys:) Sedan igår låg jag och kollade på tvn hela dagen kändes de som:P Idag har jag inte riktigt kännt mig så bra så har sovit/kollat film hela dagen. Känner mig konstig i hela kroppen men kan liksom inte säga vad det är som är "fel". Så tänkte att jag ska kila ner till affären sedan och köpa glass, av glass blir man alltid frisk av;) Säsongspremiär av Gossip Girl idag med, yey:D

Är skit sugen på att tatuera mig igen men vet inte riktigt vad jag skulle tatuera eller vart heller för den delen.. hmm, får ta och fundera på detta. Sedan längtar jag som faan till jul också. Har inte längtat/haft julkänsla på flera år så förhoppningsvis kommer detta kännas som en bra jul:)

Cv)

Inga kommentarer: