onsdag 6 oktober 2010

101006

Onsdag idag då och vad står på schemat? Joo idag ska de shoppas inför festen:P Hoppas bara att det finns de som vi är ute efter också, men de ska nog inte bli så svårt hoppas jag:P Än så länge så har jag hunnit med kaffe med mamma innan hon åkte till jobbet, promenad med vovven, 20 minuter på motionscykeln och duscha. Inte dåligt att hinna med detta innan 12, för att vara mig iaf:P Joo jag har ringt och ändrat min tid hos tandläkaren också:P Har de senaste fått sådan himla tandläkarskräck att jag ändrade tiden för att jag inte vågade gå dit^^ Så nu har jag en tid i november istället och har ett tag på mig att förbereda mig mentalt;) Jaa jag vet att jag är knäpp men vart liksom bara tvungen:P haha.

För övrigt lyssnar jag sönder Everlast - Black Jesus och alla låtar med Von Benzo, sjuuuukt bra:) Ne nu ska jag ta och fixa mig och sedan ta bussen in till staden och träffa Zarah:)

Cv)

Inga kommentarer: