söndag 26 september 2010

100926

Då vart de söndag igen. Spelar egentligen ingen roll vad det är för dag när man går hemma, ska inte jobba förrän på torsdag så får se vad som händer i veckan.

Helgen har iaf vart mys. Jag och syster hade filmkväll här hemma igår:P Vi hyrde tre filmer på väg hem ifrån bingon igår, som jag förresten vann på:P. Blev Mördande legender (som jag har letat efter denna film, men finns liksom inte någonstans men igår hittade jag den på All-video dock på vhs:P hahaha) cube 2 och mindhunters. Så vart en hel filmkväll och så tippade vi morötter och gurka, massa mums:)

Idag vet jag inte riktigt vad jag som händer. De andra är Skövde och shoppar lite men hade ingen ork att följa med. Funderar på att kila ut på en långpromenad med vovven, innan regnet kommer, har de väl börjat regna så kommer de säkert inte att sluta.

Cv)

Inga kommentarer: