måndag 20 september 2010

100920

Igår så vart jag i väg och röstade för första gången, vart ju lite sådär kul ändå att veta att ens röst äntligen räknas liksom. Satt och kollade på valvakan igår och jag vet liksom inte ens vad jag ska säga. Detta valet handlade inte om vilka som skulle styra Sverige i 4 år till utan allt handlade ju bara om att SD skulle komma in i riksdagen. Kan bara säga att jag tycker att det är helt otroligt att så många i vårt land har röstat på SD och att man får hoppas att man håller sig frisk de närmaste 4 åren.

Nog om politik:P Måndag idag och inget jobb idag heller. Har endast jobbat en dag denna månaden och ska iofs jobba i morron också, men iaf, är inte så mycket om man jämnför med hur mycket jag brukar jobba^^ Dock har de både vart skönt och långtråkigt att gå hemma, men de är bara till att försöka fantasin flöda så man inte börjar klättra på väggarna:P

Så vad händer idag då? sitter här och vet att jag egentligen har en del att göra. Men har liksom ingen energi till att ta tag i de.. Får försöka att samla lite energi och ta tag i de saker som behöver göras.

Cv)

Inga kommentarer: