söndag 5 september 2010

100905

Redan september, vart tar alla dagar vägen egentligen?

Nu har jag vart ledig i en hela vecka och måste säga att det har vart riktigt skönt. Drog iväg en sväng till Ikea och A6, har tvättat,diskat och lagat mat men annars har jag inte gjort all för mycket och de har vart hur skönt som helst:) Nu vet jag i alla fall att jag ska jobba på fredag men det är ju en heeel vecka dit så;P

Jag och Fridolf har btw kollat på lite resor nu och de blir nog att vi drar iväg i slutet av denna månaden. Vet dock inte riktigt vart än, vi kollat fortfarande efter någon som verkar bra^^

Igår så hade vi lite myskväll här hemma och vi kollade på Salt och jag måste säga att den faktiskt vart riktigt bra. Brukar inte gilla filmer med en massa skjut-grejer och dödande men som sagt denna gick bra:) Idag kommer det inte hända allt för mycket heller, blir nog att ligga i soffan och glo film. Perfekt söndag liksom:) Men först får det bli en promenad med vovven:)

Cv)

Inga kommentarer: