onsdag 22 september 2010

100922

Yees nu har det blivit två arbetsdagar denna veckan iaf, alltid nått:P Nu vet jag inte mer dock men de är ju bara till att hoppas att det blir mer:) Skrev förresten på ett nytt anställningsavtal igår och har fått förlängt i ett år nu, yey:D Chefen talade också om att hon såg mig som en fastanställd och att det kanske kommer bli lite ändringar framöver så bara till att hoppas:D

Igår efter jobbet drog jag iväg till Martina. Drack kaffe och tjöta en massa skit, mysmys<3 Idag kan jag ju inte påstå att jag har gjort allt för mycket, förutom att jobba och vara ute på en liten promenad. Fast det är iofs alltid nått:P Kollade på Välkommen åter för ett tag sedan förresten, hahaha säger jag bara, min typ av humor:D

Tror nog att jag är på väg att bli sjuk, gillar inte någonstans.. Har typ inte sovit alls inatt för att jag hade sådan huvudvärk heeeela natten, kändes liksom hur det bara dunkade och det kändes som att huvudet skulle explodera vilken sekund som helst men de vart ju bara till att ta en tablett och ge sig iväg till jobbet. Som tur var släppte den men då fick en helvetes jävla magont i stället men efter ett antal döda-mig-nu-tankar försvann de med. Men nu under eftermiddagen har jag ont i halsen och fryser som bara faan istället. Kul att man känner sig så frisk i kroppen för tillfället(Y) Får la käka en massa c-vitamin eller nått och hoppas på att bacillerna håller sig borta.

Cv)

Inga kommentarer: