onsdag 15 september 2010

100915

Usch vad jag är seg idag, hade lätt kunnat stanna i sängen hela dagen tror jag:P haha. Men så lat får man ju inte vara;P Har inte hunnit med allt för mycket idag än, druckit kaffe med mamma, ringt till chefen och ringt till form. Men dagen har ju bara börjat:)

Igår så vart jag i väg till Göteborg med Zarah och Fridolf:) massa mys<3 Dock hittade vi inte så jätte mycket men de vart mys ändå:) Jag och Zarah har också ändrat oss angående vad vi ska vara på festen, de vi hade tänkt först skulle bli lite svårt med kläderna kom vi på sen så nu har vi kommit på en annan rolig grej;P

Blir så sjukt irriterad på a-kassan, fick hem papper från dem igen att de vill ha nått intyg som saknas. Förstår inte riktigt vad de håller på med där borta, jag ha liksom skickat alla papper och intyg som jag har och lite till och ändå så behöver de ha mer, baaah! Men pratat med chefen iaf som skulle fixa intyget så jag kan skicka iväg de till dem. Vill ju inte stå utan pengar rätt som de är..

Annars idag så ska jag iväg på ett på Form i eftermiddag, kila ut på en promenad, tvätta och sedan är jag lite slut på ideér.. Alla jobbar ju under dagarna så finns inte så mycket som man kan hitta på känns de som.

Cv)

Inga kommentarer: