måndag 30 november 2009

091130

Sista november, känns helt sjukt att det redan är december imorron. Men det kanske beror på att det för tillfället spöregnar ute och inte alls känns som att det är jul om lite mindre än en månad. Men nu har man iaf fått upp adventsljusstakarna så de är ganska mysigt ändå:) Åt även året första lussebulle idag dom Gunnel på jobbet hade köpt åt oss, mumma:)

Vart som sagt och jobbade idag, vart två stycken som vart sjukskrivna idag så kände att jag kunde jobba då jag inte har någon feber längre. Men fy fuck vad min hals inte mår bra just nu, min röst låter lite som den gör, känns som att jag kommit in i målbrottet eller nått och hostar snart sönder mina lugnor tror jag. Kanske inte världens bästa drag av mig att jobba idag men pallar seriöst inte att vara hemma mer och varför ska man göra de egentligen när man inte har feber? hmm okej, kanske för att behålla sin röst och lungor.. men iaf.. Dock så ska jag vara hemma imorron och vila min röst, pratade precis med min chef och hon vart ganska orolig och ville inte att jag skulle ta ut mig osv. Men ska jobba kväll på onsdag så då kommer jag endast vara inloggad på telefonen i tre timmar så de kommer jag nog att klara och sen hoppas jag att jag kommer att kunna jobba torsdag och fredag. Skulle iofs funka om jag är urloggad ur telefonen och bara utreder. Nee men de kommer nog att bra detta, vill ju jobba:) Förhoppningsvis kommer jag att må bättre i slutet av veckan och kanske kan jobba mer nästa vecka.

Just nu gör jag inte så mycket, sitter mest och försöker andas normalt utan att få en massa hostattacker imellan... Funderar seriöst på att krypa ner i sängen om en stund.

Cv)

Inga kommentarer: