onsdag 4 november 2009

091104

Usch vilken dag det har varit.. Är sjukt trött just och typ bra längtar att klockan kan bli tillräckligt mycket så att jag kan gå och lägga mig:P haha. Vart jobb idag igen för min del, ganska segt att komma upp imorses men det gick iaf. Vart dock ganska lugnt så blev typ bara ännu tröttare och vädret idag har vart piss! Snö och en massa blåst = onöjd Caroline, snön behöver inte förrän om en månad minst!

När jag kom hem gick och hämtade ut en paket med en del klänningar, happy:) sedan skulle ju biljtterna till New Moon släppas idag och även om de skulle ha Twilight + New moon kväll i Skövde. Vilket de inte hade så klart, men de skulle visa New Moon 23.59 i skövde så då blev jag happy igen. Men när jag sedan skulle reservera gick inte de utan kunde endast köpa, så får väl göra de då tänkte jag men då kunde man endas betala med kort och vart tvungen att lämna ut sin kontonr och de vart jag inte så glad i. Så tänkte att jag skulle ringa och skälla på kundtjänst men då hade de stängt, baah! Så nu får jag ta allt detta imorron.. buu. Hade ju sett fram emot detta och ja jag är en twilight-nörd!

Vart ju i Jönköping igår med Fridolf, massa mys:) Hittade lite grejer iaf men fatta besvikna vi blev när vi upptäckte att det inte fanns något Gina på A6:O hahaha. På hemresan pumpade Fridolf basshunter på högsta volym;) haha. Ne men de vart massa mys iaf och tror nog att jag nästan skulle kunna gå en hel dag på Ikea och köpa upp allt som finns där:P haha.

Nu har jag stått och svettats på orbitrecken ett tag, yees dags att köra i gång med den och sedna tagit en dusch så nu väntar jag som sagt mest på att klockan ska gå så att man kan lägga sig:P hahah.

Cv)

Inga kommentarer: