tisdag 10 november 2009

091110

Idag är det en seg dag. Vaknade av att pappa höll på och grejade, som vanligt, i garaget så det vart bara till att gå upp. Vet dock inte vad jag ska göra idag, jo måste ringa till A-kassan så att de kan hjälpa mig. Har ingen aning om hur den där skiten fungerar, står precis kasst på deras hemsida. Sedan ska jag försöka att få influensasprutan idag också, får se hur detta går..

Igår vart jag och Zarah i Göteborg, massa mys:) Vart en gubbe på tåget som sov hela vägen till Göteborg och han verkade vara lite smått alkis men Zarah bestämde sig för att väcka honom iaf när vi vart framme och han utbrister "Åhh du är en underbar kvinna, jag älskar dig" haha de tyckte jag vart lite skoj. Sen sprang vi i alla affärer som fanns kändes de som, Zarah shoppade på som faan^^ Jag hittade dock bara en tröja, en myskofta och en julklapp till Fridolf:) Som vi letade efter denna affären där Fridolfs julklapp fanns, haha vart de tvugna att flytta den affären? Men vi hittade till slut iaf:P sen när jag kom hem hade mitt paket kommit som jag hade beställt, de vart en jacka som är jätte fin men kan inte bestämma mig om jag vill ha den eller inte. Ville egentligen ha haft den i svart men den vart slut när jag skulle beställa så tog en grå istället, men tycker att den känns så ljus.. baaah beslutsångest. Men har ca en vecka på mig att bestämma mig iaf innan jag iosf måste skicka tillbaka den, hmm svårt svårt.

Cv)

Inga kommentarer: