måndag 2 november 2009

091102

November, bara en månad kvar till första advent. Det är helt sjukt. Är ledig idag och har vart ute och gått i regnet, riktigt höstväder är de ute. Har även försökt att få tag på Roland, han är inte den lättaste att få tag på kan jag tala om men jag lyckades till slut^^ Visade sig att vi inte behövde ha nått möte, vilket jag tyckte va skönt. Ska barra fylla i en massa grejer och ansöka om att få ersättning från A-kassan. Hmm okej, det är väl inga problem tänkte jag men nu när jag är inne på fackets hemsida och ska hitta allt som ska fyllas i och skickas och ha sig så fattar jag ingenting! Hur många intyg behövs egentligen? 464549404 st? Och vad och vart ska man fylla i allt så de blir rätt? Hmm får nog vänta tills någon kommer hem så de kan hjälpa mig:P hahah.

Cv)

Inga kommentarer: