torsdag 5 november 2009

091105

Fy faan vilken dag. Har vart så sjukt trött hela dagen, ingenting har gått som jag har velat, frysit som jag vet inte vad, nyst ca femtielva gånger + att det har vart skitväder ute.. buuuuu! Därför är det väldigt skönt att jag är ledig imorron, ska åka in till staden då med Fridolf och fixa med lite grejer men får iaf sovmorron^^

Men nu har jag iaf fixat biljetterna till New moon, yey!:) Tack vare Karro, haha;P Men tror ni att mitt kort funkade då eller? hmm Nej! SF borde verkligen se om sitt system tycker jag, för de suger!;) Men fick låna mammas kort så nu är det fixat och klart:)

Har även bestämt att dra till Göteborg med Zarah på måndag, mysmys:) Vi har konstaterat att det var sjukt länge sedan som vi var där så de är dags nu kände vi:P haha. Zarah skrämde btw nästan skiten ur mig när hon ringde:P haha. När jag svarade ska hon med en låg tillgjord röst "rasta muttan" hahah. Hörde inte först vad hon sa eller att det var hon, lätt först som en handikappad person som inte kunde prata ordentligt..

Cv)

Inga kommentarer: