fredag 20 november 2009

091120

Hmm sa ju att jag inte kände ett dugg efter att jag hade tagit influensasprutan i onsdags, men de började sen på torsdagen.. Vaknade av att jag hade ont i armen och lite ont i halsen men inget mer med de. Sedan efter lunch någon kände jag mig helt plötsligt jätte trött, ont i halsen, feber, huvudvärk osv.. Men hade inte många timmar kvar på jobbet så satt och pinade mig igenom kändes de som, de enda man egentligen ville vara att lägga sig i sängen och sova.

Idag har det dock kännts lite bättre, har inte lika ont i armen längre, lite huvudvärk emellanåt, lite trött och typ känner mig jätte varm vissa stunder. Men trodde verkligen att det skulle vara över tills typ nu.. Började få ont i nacken under dagen och nu har jag typ as ont i nacken och ut över axlarna och ner i ryggen, vet knappt vart man ska ta vägen för att det känns som att ryggen ska gå av eller nått vilken sekund som helst.. uuusch, men det är väl bara till att stå ut antar jag, hade kanske blivit ännu värre om man inte hade tagit sprutan och sedan blivit sjuk? Det värsta är nog att man inte kan ta någon alvedon för smärtan utan det enda som hjälper är att sova..

Cv)

Inga kommentarer: